amygoesdownunder.reismee.nl

Welkom allemaal!

Hi allemaal of moet ik zeggen G'day mates,

Zoals iedereen ondertussen weet vertrek ik over een week richting Australië als au-pair, ik vertrek op 21 januari richting China, Hong Kong en reis vanaf daar verder naar Sydney. Hier zal ik samen met andere au pairs een oriëntatie volgen en op de 25ste word ik opgehaald door mijn gastgezin. (Fun fact, de 26ste is het Australia day, een feestdag dat te vergelijken is met Koningsdag in Nederland!).

Dan nog even wat info over mijn gastgezin, want ja met welke mensenik 6 maanden ga wonen is ook wel leuk om te weten, heel bizar om te beseffen. Mijn gastgezin bestaat uit Andrew en Samantha (de ouders) en mijn hostkids Harry (12), Lachlan (10) en Grace (6). Ik kan niet wachten om ze te ontmoeten, want via FaceTime is het toch echt anders.

Ik ga proberen veel blogs te schrijven om jullie allemaal up to date te houden, of dit me gaat lukken is alleen nog de vraag ;)

-Amy

Btw als je updates wilt ontvangen over mijn avonturen down under dan kan je als het goed is je mail hieronder achter laten ;)

Reacties

Reacties

Je NEMO collega’s

Heel veel succes, super gaaf. We gaan je missen maar gaan je blog volgen.

Mea

Leuk om je te volgen Amy

Laura

Ik ga je zeker volgen.

Marijke

Ik ga je zeker volgen. Ik ben benieuwd naar al je avonturen xxx

Karelien

Ik ga je natuurlijk ook volgen, maar ga je ook missen! Maar ik wens je vooral een onvergetelijke, mooie tijd in Australië! En wie weet komen wij je nog ff langs?

Rositi

Uit tot 2 haha helemaal op mij afgestemd haha betere tijd als je wat ouder wordt :P
Ooh vet jammer voetbal en surfen.
Succes de komende tijd! Missen jou hier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!