amygoesdownunder.reismee.nl

Verblijf verlengen?

G'day

Zoals je aan de titel al kunt zien, is het niet nog twee maanden te gaan maar nog 4 1/2 ik blijf namelijk 2 1/2 maand langer!De dag na Anzac day hadden Sam en Andrew een gesprek met een volgend au pair. Voelt toch wel raar dat je dan zo weer vervangen wordt.Hierna hadden we een goed gesprek over of ik misschien wel langer wilden blijven ook in verband met covid19. Ik heb er even over nagedacht en heb nu dus besloten mijn verblijf hier te verlengen! Super leuk! Nu kan ik ook een voetbal seizoen spelen, vanaf juli beginnen de trainingen weer.

Verder heb ik de laatste weken nog voor juf gespeeld en nu is deze week de school weer 5 dagen per week open, dit betekend ook meteen dat ik in plaats van 9 uur weer 7 uur moet beginnen helaas. Ook meteen een stuk rustiger in huis, ook al mis ik de kids stiekem wel ;) Alleen Harry is nog thuis, hij heeft belangrijke examens deze week.

De maatregelen nemen dus langzaam af en als het goed is ga ik dan donderdag eindelijk weer met een au pair afspreken. Als het goed is gaan we surfen maar ik geloof pas dat de les doorgaat als we daar zijn. Aankomend weekend ga ik waarschijnlijk een weekendje naar Sydney! Heel veel zin in om Rianne en Wendy daar weer te zien. Hopelijk wordt het mooi weer want de laatste dagen was het koud en nat. Het is meestal rond de 18 graden en ja dat is koud in Australië.

Twee weken terug kwamen er vrienden langs van Sam en Andrew dit was erg gezellig, ze hebben ver familie wonen in Nederland en konden een paar Nederlandse woorden.

Voor Moederdag had ik met Lachlan en Grace tekeningen gemaakt en op de dag zelf zijn we naar Hunter Valley geweest dat ligt richting het westen en is ongeveer een 45 minuten hier vandaan. Hunter Valley staat bekend als wijn regio en het heeft een super mooi landschap. We zijn gaan picknicken hier en ik ben op de foto geweest met een kangoeroe! Kan ik dat ook weer afstrepen.

Sam Andrew en ik zijn ook de serie The crown begonnen. Echt een aanrader!

Vorige week was mijn laatste thuis les week en ik had pannenkoeken gemaakt voor iedereen. Beetje fout gegaan met het recept maar maakt niet uit ze vonden het nog steeds lekker. Ook hebben de de kids en ik koekjes en een taart gemaakt en gingen we de zonnebloemen na schilderen van Vincent van Gogh.

Laatst ook alleen met Lachlan een ochtendje gespendeerd, is toch wel grappig om te zien hoe ieder kind zich gedraagd zonder broertjes of zusjes. Was erg leuk met hem en altijd lachen!

Het weekend van 6/7 juni ga we met zijn alle een weekend weg naar Yamba dat ligt hier 5 uur vandaag richting de grens van Queensland Ik heb er erg veel zin in, we verblijven in een huisje aan het strand met prachtig uitzicht!

Hierbij de 4 maanden update ;)

Amy

Reacties

Reacties

Mea

Hallo Amy ….

Wat leuk om te horen dat je het er zo naar je zin heb en er 2.5 maand aan vastplakt.
Gezellig dat je ook samen met het gezin zoveel leuke dingen doet en wat leuk met een kangoeroe op de foto.
Hier komt net als bij jullie het 'gewone' leven weer een beetje op gang. Al blijft het met de afstand van 1.5meter toch nog steeds raar voelen.
Fijn dat het bij jullie ook zo is en je weer kan afspreken met andere au pairs.

Groetjes Mea

Yvonne

Hi Amy wat goed dat je langer blijft en dat de regels wat versoepelen. NEMO gaat ook weer open 1 juni, spannend.
Veel succes.

Laura Mantel

Hoi Amy,
Leuk te lezen dat je 2 1/2 maand langer blijft. Lijkt me inderdaad raar dat je straks vervangen gaat worden door een andere au pair. Maar nu kun je in elk geval nog heel veel leuke dingen gaan mee maken. Ik wens je nog veel plezier daar. Geniet er lekker van. Liefs, Laura

Marijke

Hé Amy, Leuk om je verhaaltje weer te lezen en fijn dat je langer kunt blijven. Gaaf dat je gaat surfen. Nu maar hopen dat het doorgaat. Gelukkig, dat de lockdown wordt versoepeld. In Nederland gaan vanaf maandag de terrassen weer open. Ik heb zin om weer een terrasje te pikken. Opa is ook weer thuis zoals je weet.
Ik ben net buiten wezen sporten. Was errug warm maar wel lekker om weer te bewegen. Is ook wel nodig met de Corona kilo's.
Ik ben nog steeds thuis aan het werk e dat blijft voorlopig ook wel zo.
Nou Amy, ik wens je nog heel veel plezier.
Dikke knuffel, Marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!